امروز پنج شنبه  ۴ تير ۱۴۰۵

۱۴۰۰/۰۷/۲۲- ۱۹:۳۹ - مشاهده: ۵۶۱

سفر هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به سنت پترزبورگ

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در سومین همایش بین المللی زنان اورآسیا، به سنت پترزبورگ سفر کرده است.

سفر هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به سنت پترزبورگ

 

هیات پارلمانی ج. ا. ایران متشکل از  سرکار خانم ها فاطمه قاسم پور، عفت شریعتی کوهبنانی و شیوا قاسمی‌پور، به ترتیب، رئیس و اعضای  محترم فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، به دعوت رسمی‌شورای فدراسیون روسیه، برای شرکت در سومین همایش بین المللی زنان اورآسیا، که از تاریخ۲۱ لغایت۲۳ مهرماه سال جاری  در شهر سنت پترزبورگ برگزار می‌گردد، به روسیه سفر کرده است. هیات پارلمانی کشورمان در تاریخ۲۱ مهرماه در نشست عمومی این همایش شرکت و طی آن سرکار خانم فاطمه قاسم پور سخنرانی نمود. هیات پارلمانی ج. ا. ایران همچنین در دو برنامه دیگر از این همایش با عناوین

زنان خواهان حفظ سیاره: ساختن آینده، و زنان در توسعه کارآفرینی اجتماعی، شرکت نمودند .

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما